Stor kluns och cameltoe


"Ät din frukost här så mockar jag sålänge"

Odenzo är rätt cool. Parkerade honom här imorse och mockade hans Box. Visserligen hade han ju 300 kg Hö framför näsan som gjorde honom nöjd. Men ändå rätt cool. 
Imorgon ska jag köra iväg honom till en dressyrryttare som ska rida. Hoppas hon tycker han är ok. Jag tycker han är ganska fin på marken för att vara en nybliven 5åring som han nu är. Antagligen så har väl dressyrryttare oxh jag lite olika åsikt om vad som är välridet i den åldern och inte 😉



Satt och slötittade på webbshopar och hittade denna bild.
" Köp denna ridbyxa och få stans bästa cameltoe"
Skulle inte köpa.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sandras hästliv

En helt vanlig bondtjej som försöker kombinera ett heltidsjobb inom skolvärlden med hästverksamheten hemma. Har med min egenutbildade häst Zapporo vinster upp till och med 145 och nyligen debuterat 150. Följ mitt vardagliga slit med att få livet att gå ihop!

RSS 2.0